Preču atgriešanas politika

1. Atteikuma tiesības

Jums ir tiesības atteikties no pirkuma 14 kalendāro dienu laikā no preces saņemšanas brīža. Lai to izdarītu, nepieciešams mūs informēt pa e-pastu un aizpildīt atgriešanas pieteikumu.

2. Atgriešanas nosacījumi

  • Prece jāatgriež oriģinālajā iepakojumā, ar pilnu komplektāciju un pirkumu apliecinošu dokumentu.
  • Precei nedrīkst būt lietošanas pazīmju: skrāpējumi, netīrumi, bojājumi.
  • Atgriešana iespējama gan visam sūtījumam, gan atsevišķām precēm (ja tās neietilpst izņēmumos).
  • Ja tiek atgriezta kvalitatīva prece, piegādes izmaksas atpakaļ sedz pircējs.

3. Izņēmumi

Atteikuma tiesības neattiecas uz:

  • atvērtām vai lietotām kosmētikas precēm (gēla lakas, bāzes, topi, šķidrumi u.c.);
  • precēm, kas saskaras ar ādu vai nagiem, ja to iepakojums ir bojāts;
  • individuāli pasūtītām vai personalizētām precēm;
  • precēm ar īsu derīguma termiņu.

4. Nekvalitatīvu preču atgriešana

Ja esat saņēmuši bojātu vai brāķētu preci:

  • nekavējoties informējiet mūs un pievienojiet fotogrāfijas;
  • atgriešana vai apmaiņa notiek pārdevēja rēķina;
  • jums ir tiesības izvēlēties preces nomaiņu, remontu (ja piemērojams) vai naudas atgriešanu.

Naudas līdzekļi tiek atgriezti tādā pašā veidā, kā tika veikta apmaksa, 14 kalendāro dienu laikā pēc preces atgriešanas saņemšanas.

5. Atgriešanas kārtība

  • Informējiet mūs par nodomu atgriezt preci.
  • Aizpildiet pieteikumu un pievienojiet preces un iepakojuma fotogrāfijas.
  • Nosūtiet pieteikumu un pirkuma čeka kopiju uz veikala e-pastu.
  • Iepakojiet preci, pievienojot pieteikumu un apmaksas dokumenta kopiju.
  • Kurjers vai pasts nogādās preci atpakaļ.
  • Pēc pārbaudes mēs atgriezīsim naudu vai veiksim apmaiņu.

6. Garantija

  • Elektronikai (lampas, aparāti, putekļu nosūcēji u.c.) tiek nodrošināta garantija vismaz 2 gadi.
  • Bojājuma gadījumā jums ir tiesības uz remontu, apmaiņu vai naudas atgriešanu.